Digital Download

Her i denne blog kommer de ting som jeg laver til digital download .. og de sidste nye ting vil altid være i toppen af tråden ..
Du printer det ud i karton .. og det kan bruges enten som et billede eller som et stamp ..

Når du har købt et Digital Download, så kan du printe ligeså mange ud som du vil ... Du må bare ikke videresælge/låne ud/ændre i farve eller form på dine udprint eller de filer du køber ..
De må bruges til pynt på kort, æsker eller album .. og ønsker du at sælge de kort, æsker eller album er det ok for mig ..

Filerne er gemt som transparent, så du bestemmer selv hvilken farve karton du vil bruge ..

Jeg har mobilepay .. og filerne bliver sendt til din mail ligeså snart pengene er overført ..
Ønsker du at en eller flere filer, så send en mail til mig ..

Ønsker du hjælp til at lave en blog, så har jeg lavet nogle forskellige som du kan se her ..

Men tiden kan de der følger DigitalStamps blog vinde lidt forskellig .. men det kræver bare lige at du bliver følger .. :D

søndag den 20. september 2015

Digitale Stamps - Sneengel



Ny Digital Stamp ... "Sneengel med Let it snow" er lavet i str ca 7*5,5 cm

Der er 4 Digitale Stamps på 1 a4 ark ..

Som altid er mine Digitale stamps lavet transparente...

Længere nede er et kort hvor jeg har brugt det nye Digitale stamp ..








Pris.. 15,- pr farve

Bestil:

Sneengel - pink

Sneengel - rosa

Sneengel - bordeaux

Sneengel - rød

Sneengel - lilla

Sneengel - turkis

Sneengel - grøn


Kort med Sneengel ..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar